niedziela, 12 czerwca 2016

12062016

Miałam ten post zacząć od początku tzn. od mojego wyjazdu do Grecji. Jednak nie mam jeszcze zdjęć z praktyk dlatego najpierw napiszę o wycieczce klasowej.Wycieczka odbyła się od razu po Grecji. Dosłownie wysiadłam z jednego autobusu i wsiadłam do drugiego. Było to trochę męczące po 30-godzinnej jeździe z Grecji. Niestety mimo tego, że Bratysława i Budapeszt to piękne miasta wycieczka nie za bardzo mi się podobała. Źle rozplanowany czas, posiłki praktycznie co 12 godzin. Zwiedzaliśmy prawie same kościoły a powiedzmy sobie szczerze, którą młodzież by to interesowało. Były jednak dwie rzeczy jakie spodobały mi się na tej wycieczce. Był to wieczorny rejs po rzece Budapesztu i ZOO. Myślę, że większości właśnie to się podobało. Budapeszt nocą jest jeszcze piękniejszy niż za dnia. Poznałam też tam kilka osób z innej wycieczki, byli naprawdę sympatyczni.
W ostatnim dniu pojechaliśmy do ZOO. Wydaje mi się, że to właśnie było najlepszą atrakcją dla nas. Odwiedziliśmy także targ, który odbywał się w starej hali targowej. Mogliśmy zakupić sobie tam kilka pamiątek. Teraz zapraszam do oglądania zdjęć, zaczynając od Bratysławy.





Budapeszt
















Klaudia

8 komentarzy:

  1. o kurczę, zazdroszczę odwiedzenia tak cudownego miejsca :) Chociaż współczuję z powodu źle rozplanowanego czasu.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Żądnej młodzieży chyba nie interesuje oglądanie kościołów. Wycieczki powinny być specjalnie organizowane pod uczniów. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne zdjęcia. Uwielbiam wycieczki, ale chodzenie po kościołach i muzeach(chociaż niektóre muzea, dość rzadko ale są ciekawe) to dla mnie męczarnia:/

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pięknie! Dawno w zoo nie byłam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne widoki!
    niestety u nas też na wycieczkach zwiedza się same kościoły, takie uroki wycieczek szkolonych :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne widoki! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne widoki. pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥