poniedziałek, 6 czerwca 2016

06062016

Wydaje się, że dwa tygodnie poza domem i bez bliskich to mało czasu. Przekonałam się, że wcale tak nie jest. 16 dni mijały szybko jednak tęskniłam za moimi bliskimi ale też za prostymi rzeczami, chociażby za zwykłym polskim jedzeniem. Może to głupie, jednak jedzenie codziennie makaronu może się znudzić. Całe szczęście, że był dobry. Mój wyjazd minął bardzo szybko, nie spodziewałam się tego. W kolejnym poście opowiem coś więcej o moich praktykach w Grecji i wycieczce klasowej. Teraz mam dla Was tylko kilka zdjęć. Te są z wycieczki do Budapesztu.


 



 

kombinezon:bershka
sweter:sinsay
buty?
bransoletki:house

Klaudia


16 komentarzy:

  1. Ale się opaliłaś:)
    Mega zdjęcia, nie mogę się doczekać post z wyjazdu do Grecji:)

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no żartujesz :D u mnie też zdjęcia z Budapesztu bo właśnie tam byłam. Czyżbyś była w piątek obok pałacu, bo tam była jakaś polska wycieczka. Jakieś chłopaki z koszulkami z napisem Polak - Węgier coś tam? Ładny kombinezon ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam kiedyś w Budapeszcie w ramach Comeniusa, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjecia :o Ale jesteś ślicznie opalona <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać postu, o tym jak minęła ci wycieczka. Ciebie nie było w domu 16 dni, u mnie-na odwrót rodziny w domu nie było na (uwaga) 2 dni, a i tak było mi tęskno...
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie byłam nigdy w B. , słyszałam, że naprawdę warto się tam wybrać
    może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post o Grecji czuje że bd świetny.


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie byłam w Budapeszcie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kombinezon!:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że już nie blogujesz :) Mądre wypowiedzi.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten kombinezon <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥