piątek, 17 czerwca 2016

17062016

Dwa tygodnie w Grecji to naprawdę świetny czas. Najpierw odwiedziliśmy piękne miejsce Belgrad. Tam spędziłam jedynie jeden dzień. Oczywiście praktycznie cały dzień zwiedzaliśmy. Jednak to była jedyna wycieczka na której słuchałam przewodnika. Pani opowiadała ciekawie a nie jak większość przewodników. To miasto bardzo mi się spodobało. Szliśmy głównie bogatą ulicą Belgradu. Nie wiem dlaczego ale to miejsce bardzo przypominało mi Krupówki. Po wyjeździe z Serbii pojechaliśmy prosto do Grecji. Na miejscu byliśmy w nocy, dostaliśmy pokoje i położyliśmy się spać. Całe szczęście kolejny dzień po przyjeździe mieliśmy wolne. Spokojnie mogliśmy przyzwyczaić się do nowego miejsca. Jedzenie było pyszne więc z tym tez nie było problemu. Jedynym problemem to był sklep oddalony o około 3 km od hotelu. Do tego nie był on zbyt dobrze zaopatrzony. Moje praktyki odbywały się codziennie po 4 godziny. Były one zmienne, 3 razy miałam je na kuchni, raz na restauracji oraz raz na sprzątaniu pokoi. Zazwyczaj 4 godziny mijały szybko więc nie było zbytnio problemu. W czasie pobytu w Grecji mieliśmy wycieczkę do Aten. Stolica była bardzo piękna. Było tam wiele różnych sklepów zaczynając od bardzo znanych i drogich markach a kończąc na zwykłych sklepikach z pamiątkami. Jedynie co nie spodobało mi się w tej wycieczce to to że mieliśmy tak mało czasu wolnego aby odwiedzić choć parę z tych sklepów.
Pobyt w Grecji minął bardzo szybko. Mimo, że droga była bardzo męcząca warto było. Z pewnością długo będę wspominać ten wyjazd. 











Klaudia :*

30 komentarzy:

  1. Zazdroszcze wyjazdu, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się Grecje zwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cudne widoki!
    Chyba się tam kiedyś wybiorę ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam jest pięknie! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Grecji :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej wycieczki! Zdjęcia są piękne, a widoki po prostu zachwycają *.* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu, mam nadzieję że ja kiedyś też będę miała okazję odwiedzić Grecję :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! Musiało być naprawdę bardzo fajnie:)

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę takiego wyjazdu ja nigdy nie byłam w Grecji ale może to się zmieni, bo jak odłożę troszeczkę to na pewno w któreś wakacje uda mi się tam pojechać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej ale ci zazdroszczę pobytu w Grecji. Ja nigdy nie byłam w Grecji ale mam nadzieję że kiedyś pojadę.
    Wykonałaś bardzo śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam blogować
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Grecji, ale bardzo mi się tam podoba! Świetne zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam lecieć w listopadzie na praktyki na Teneryfie,jednak ze względów zdrowotnych najprawdopodobniej nic z tego. Nigdy nie byłam w Grecji,mój brat przez jakiś czas tam pracował , mam też rodzinę z korzeniami greckimi i fajnie by było się tam kiedyś pojawić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez muszę kiedyś pojechać do Grecji, musi być naprawdę ciekawa
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam. Pięknie tam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjazd na pewno udany..Piękne zdjęcia, zazdroszcze, że widziałaś to wszystko na własne oczy, byłaś tam i mogłaś podziwiać..Świetny post :)
    Mój blog
    Zapraszam w wolnej chwili :*
    PS: Odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Bardzo chciałabym odwiedzić Grecję.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Grecja :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam, pozazdrościć. :)
    zapraszam do siebie http://lifebystone.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, uwielbiam posty wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej zazdroszczę wyjazdu i że mogłaś wszystko zwiedzić! Wyjazd na pewno udany :*
    Zakochałam się w tych zdjęciach, są śliczne :**
    Zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w tamtym roku w Grecji i mogę stwierdzić, że to piękne państwo *.* naprawdę jest co zobaczyć. Jedyne co mi nie pasowało to zbyt wysokie temperatury, ale jest tam przepięknie *.*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudoownie! ❤

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę że tam byłaś. Przepiękne miejsce
    Obserwujemy?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ze zdjęć, które swoją drogą są przepiękne, widzę, że Grecja to bardzo ładne miejsce i z pewnością warte odwiedzenia :) Najgorsze na wycieczkach to przynudzający przewodnik, albo taki, który właściwie sam nic nie wie o mieście, po którym oprowadza. Ja na nieszczęście miałam okazję na takiego trafić i za ciekawie nie było, a zwłaszcza jak po powrocie do szkoły okazało się, że pani nie pokazała nam połowy miejsc, które mamy odwiedzić. Całe szczęście, że Ty na takiego nie trafiłaś, a wycieczka się udała. Pozdrawiam :D

    http://in-the-middle-of-the-universe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥