niedziela, 15 maja 2016

15052016



Okres dobrej pogody chyba już się skończył. Temperatura spadła i choć dziś trochę słońce świeciło to podczas zdjęć nieźle zmarzłam. Całe szczęście już od czwartku będę mogła cieszyć się słońcem i wysoką temperaturą w Grecji. Mój wyjazd coraz bliżej. Z tego względu będę musiała zostawić bloga na prawie 3 tygodnie. Jednak wrócę z pewnością z masą zdjęć, więc nadrobię wszystko po powrocie. Dziś nie będę się rozpisywać bo czeka mnie jeszcze książka do matematyki. Niestety zostały ostatnie sprawdziany. Ale już niedługo wakacje z czego wszyscy bardzo się cieszymy. Uciekam do książek a Was zostawiam z dzisiejszymi zdjęciami :*


 

 

 





Klaudia

13 komentarzy:

  1. przepiękny strój ja też mam egzaminy w tym tygodniu będę miała jeden mieć
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. miłej nauki :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mi się nie chce uczyć, ale niestety trzeba popoprawiać oceny :(
    zazdroszczę i miłego wyjazdu! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, ze jest bliżej niz dalej :)
    Do jakiej cześci Grecji się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanego wyjazdu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zazdroszczę Ci wyjazdu do Grecji.
    Baw się dobrze!

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu do Grecji! :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo zazdroszczę wyjazdu do Grecji!:)

    Mogłabyś poklikać w linki pod moim ostatnim postem. Bardzo proszę, strasznie mi zależy.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Może masz pustą walizkę, żeby mnie ze sobą zabrać? Ewentualnie wezmę swoją. c:

    To mój blog, zapraszam nawet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥