niedziela, 17 kwietnia 2016

17042016

W ostatnich dniach zagościła u nas prawdziwa wiosna. Dni są dłuższe a temperatura coraz wyższa. Nie lubię zimy ani jesieni więc ten czas jest dla mnie idealny. Razem z wiosną i latem zbliżają się też wakacje, których nie mogę się już doczekać. Nie zostało nam bardzo dużo szkoły, zostały 3 miesiące. W mojej szkole organizowane są praktyki za granicą. Tym razem jest to do Grecji. Bardzo się cieszę bo zostałam zgłoszona i już w maju pojadę na dwa tygodnie. Zaraz po praktykach mamy wycieczkę klasową do trzech stolic. Też takim sposobem prawie cały maj będę na wyjeździe. 

Korzystając z pięknej pogody wybrałam się na zdjęcia. Było tak ciepło, że będąc w sukience i nie za grubej kurtce nie było mi zimno. Chciałabym coraz więcej takich dni. Niestety od dwóch dni pogoda nam nie dopisuje co skazuję mnie na siedzenie w domu. Jednak nie narzekam ponieważ mam czas aby tu wejść i coś napisać a w tygodniu nie mam na to zbytnio dużo czasu. 











Klaudia

28 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie tej sukienki z kurtką i butami sportowymi! Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez niestety pogoda paskudna. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest teraz pogoda <3
    Ślicznie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia, jak z jakieś bajki!

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne włosy :) I świetne tło do zdjęć.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz , masz bardzo ładną kurtkę ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twoje zestawienie jak i tło zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne zdjęcia :) Stylizacja również super :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!:)
    Świetna kurtka :)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka i więcej uśmiechu na zdjęciach! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kurtka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy taka piękna wiosna budzi się do życia od razu jest duużo więcej motywacji do działania! Piękne zdjęcia ;)

    Może wpadniesz na relację z Miasta Aniołów? :) CALIFORNIA #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ;). U mnie niestety już tej pięknej pogody dawno nie było..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przepadam za jesienią i zimą. Niech w końcu będzie lato! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chce już lato ! Choć wiosną tez piękne słoneczko :)

    Dopiero zaczynam :)
    http://claudia-wojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny las... piękne zdjęcia!!!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Alee suuper! Grecja! *.*
    Śliczne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia! Ja akurat bardzo lubię zdjęcia w plenerze :D Katana super!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. Również bardzo cieszę się z przyjścia wiosny, zima jakoś nie dla mnie ;p Grecji zazdroszczę!

    In other colors KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia i stylizacja świetnie się prezentuje.
    Myślę, że wyjazd na takie praktyki, to ciekawe doświadczenie.;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę takich wycieczek klasowych ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylówka ! :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyszły te zdjęcia, tak tajemniczo, pozazdrościć nóg *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥