sobota, 30 kwietnia 2016

30042016

Mamy weekend majowy. Macie jakieś plany, wybieracie się gdzieś? Ja jedynie wybieram się na 18 koleżanki a resztę czasu spędzę w domu. Planuję też popracować nad jakimiś zdjęciami ponieważ mój weekend majowy trochę się przedłuży z powodu matur. Będę mieć tydzień wolnego, później tydzień szkoły i wyjeżdżam na dwa tygodnie do Grecji. Już nie mogę się doczekać. 

Stylizacja pojawiająca się na wielu blogach zawitała także u mnie. Wiele razy planowałam podobną stylizację jednak nigdy nic z tego nie było. Tym razem mam nadzieję, że się udało. W poprzednim poście wspominałam moje zamiłowanie do koloru czarnego, jak widzicie tutaj też jest go bardzo dużo. Wyróżnia się jednak koszula w czerwoną kratę, która wydaje mi się fajnym dodatkiem do stylizacji. Dzięki niej nie jest ona nudna i znowu cała czarna. Bardzo spodobała mi się także czapka, którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Dzięki koszuli i czapce całość trochę się wyróżnia.



 
  


 



 




 




Klaudia.

31 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Też mam taką koszulę w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Też mam taką koszulę w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się taki styl! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przyznać że nie przepadam za koszulami, ale taka przewiązana w pasie bardzo mi się podoba :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuje wyjść na zdjęcia. Ale tak poza tym to nie mam w planach nic konkretnego. Życzę ci udanej majówki!
    Świetna stylizacja i czapka mega :)!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja! Koszula świetnie się prezentuje ^^ Zazdroszczę wyjazdu do Grecji *.* Majówkę spędzę z nauką, gdyż nauczyciele nawet na moment nas nie oszczędzili :/ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa kocham te czapki ❤ kocham takie stylizacje u mnie jest post apropo takich czapek ❤

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa kocham te czapki ❤ kocham takie stylizacje u mnie jest post apropo takich czapek ❤

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bardzo bym chciała mieć wolne... a tak to musze się męczyć z maturami ^^ Świetna stylizacja :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie! Buty pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylówka! Genialne buty!

    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps : melulka.blogspot.com - cieplutko zapraszam :) Za każdy komentarz się odwdzięczam!

      Usuń
  14. Super wyglądasz , lubię taki styl.
    Zdjęcia też mi się bardzo podobają. Kochana życzę udanej Majówki.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie.
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra OOTD. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz! *-*

    zapraszam serdecznie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, cudownie w niej wyglądasz. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie koszule! Świetna stylizacja, idealne połączenie, takie w moim stylu. Genialny pomysł na zdjęcia.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie:*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia bardzo mi się podobają, ale powinnaś częściej odkrywać twarz, bo czapka zasłania Ci oczy :(

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Grecja? Zazdro. Ja za dwa tygodnie to będę przygotowywała się (przynajmniej mentalnie) do sesji. Będzie się działo, ale mam nadzieję, że tak źle nie będzie. Chociaż, z moim zaangażowaniem w tym tygodniu i z chęciami do nauki to chyba daleko nie zajadę :D
    Oddaj czapkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥