niedziela, 24 kwietnia 2016

24042016

Czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor, dlatego też w mojej szafie w około 80% króluje czerń. Koszulki, sukienki, buty, spodnie a nawet dodatki wybieram właśnie w takim kolorze. Wydaje mi się, że jest to bardzo uniwersalny kolor bo pasuje do każdej stylizacji, jak i eleganckiej, sportowej i codziennej. Pewnie z tego też powodu tak go lubię. Zauważycie na moim blogu, że z pewnością będzie przeważał kolor czarny. Jedyny minus to taki, że w lato bardzo ciężko chodzi się w ciemnych ubraniach, szczególnie kiedy jest wielki upał. Jednak nie przepadam za ubraniami koloru np. zielonego, niebieskiego. Źle czuję się w takich odcieniach. Po prostu nie mój styl. Wolę wybierać odcienie czerni, bieli, kremu, szarości. W takich czuję się najlepiej.

Po przeczytaniu tego krótkiego tekstu nie powinna Was zdziwić moja stylizacja. Oczywiście zdecydowałam się na kolor czarny. Zwykła czarna bokserka i skórzana kurtka w tym samym kolorze w połączeniu z przetartymi dżinsami wydawała mi się całkiem dobrym połączeniem. Do tego oczywiście czarne nike i okulary. Fryzura to ostatnio modne dwa warkocze, które nie raz na pewno mieliście okazje zobaczyć. Mam nadzieję, że całość wygląda znośnie.
Zapraszam do oglądania zdjęć.


 



 




Klaudia

12 komentarzy:

  1. wyglądasz oryginalnie, pasuje do Ciebie czarny kolor;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie ! *_*

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak jak u mnie :) otworzysz szafę, a tam w większości czerń. Nawet latem hehe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również preferuję czerń, biel oraz szary :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja najbardziej lubię ubrania w kolorze bieli, czerni i szarości, czasem założę coś innego ale nie bywa to często :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także uwielbiam czerń ;)
    świetne zdjęcia!

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, ja też nie lubię kolorowych ubrań:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam czarny, dlatego ta stylizacja jest w moim typie. Świetnie!
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥